Manager ds.sprzedaży i marketingu
Eckert AS Sp. z o.o.
Zakres obowiązków:
- aktywne poszukiwanie nowych możliwości rozwoju firmy w kraju i na rynkach zagranicznych
- współudział w opracowywaniu strategii rynkowej przedsiębiorstwa w kraju i za granicą
- inicjatywa, opracowywanie i wdrażanie projektów usprawniających funkcjonowanie podległych działów
- analiza rynku oraz trendów w branży, rekomendacja zmian w obszarze sprzedaży i marketingu
- odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych oraz marketingowych
- zwiększenie efektywności poprzez wprowadzanie odpowiednich systemów zarządzania
- nadzór nad pracą podległych działów i personelu
- motywowanie i wspieranie podległych zespołów w realizacji założonych celów
- współpraca z firmami outsourcingowymi, partnerami, dealerami
- ustalanie budżetu, planu sprzedaży
- sporządzanie raportów, zestawień i analiz
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe: preferowany kierunek ekonomia, handel międzynarodowy, zarządzanie itp.
- wymagane kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym
- praca zorientowana na klienta i osiąganie założonych celów biznesowych
- doskonała znajomość prowadzenia negocjacji handlowych
- doświadczenie w pracy z dealerami w kraju i zagranicą
- praktyczna znajomość ustalania budżetów sprzedażowych i marketingowych
- znajomość rynku sprzedaży, technik marketingowych oraz sprzedażowych
- kilkuletnie doświadczenie i umiejętność zarządzania zespołem
- umiejętność myślenia strategicznego
- prawo jazdy kat. B
- warunek konieczny: biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie niezbędna do codziennej komunikacji
- biegła obsługa programów z pakietu Office
- terminowość, samodzielność, kreatywność, determinacja w działaniu
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy technicznej
Mile widziane:
- umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy technicznej
Oferujemy:
- ekscytującą i pełną wyzwań pracę w innowacyjnej i rozwijającej się firmie
- atrakcyjne wynagrodzenie ze zmiennymi składnikami adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
- udział w projektach innowacyjnych oraz dostęp do nowoczesnych technologii
- środowisko pracy oparte na profesjonalizmie, innowacyjności i wysokim standardzie obsługi klienta
- duży poziom samodzielność w działaniu, możliwość wpływu, współtworzenia i inicjowania rozwiązań w rozwojowej firmie
- niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- spotkania integracyjne
- program rekomendacji pracowników
- dodatkowy urlop
- bony towarowe
- dofinansowanie do posiłków pracowniczych
- świętowanie: ślub pracownika
- świętowanie: narodziny dziecka
- świętowanie: przejście na emeryturę
- nagrody jubileuszowe
- program wnioski racjonalizatorskie
- kontakt z nowymi technologiami
- uczestnictwo w ciekawych projektach
- bony świąteczne
- spotkania wigilijne
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do ECKERT Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Pawickiej 4c, 59-220 Legnica (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez ECKERT Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Pawicka 4c, 59-220 Legnica, danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem privacy@eckert.com.pl
Dokumenty w języku polskim: CV prosimy kierować na adres: rekrutacja@eckert.com.pl lub korespondencyjnie: ECKERT AS Sp. z o.o., ul. Pawicka 4c, 59-220 Legnica